Dziwny problem z RPMem

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 29 Wrz 2008, 13:07:50 CEST

Witam.
Mam problem z pakietami budowanymi przeze mnie, konkretnie
perl-MIME-EncWords.spec i perl-MIME-Charset.spec. Niestety moja wiedza w
temacie jest za mała, żeby wiedzieć, w czym rzecz.

Otóż RPM zbudowane z w/w specy się nie instalują:

rpm -ivh perl-MIME-Charset-1.006-0.1.noarch.rpm
błąd: Niespełnione zależności:
         /usr/share/perl5/vendor_perl/MIME/Charset jest wymagany przez
perl-MIME-Charset-1.006-0.1.noarch

Jak się łatwo domyślić, wymagany plik wchodzi w skład tego pakietu.
Środowisko to aktualne TH. Co robię nie tak?

Paweł