release

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 30 Wrz 2008, 00:14:11 CEST

W dniu 30 września 2008 00:11 użytkownik Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w maven.pl> napisał:

> Mnie obchodzi.

To nie dobrze. Nie możemy martwić się o to co sobie user sam buduje i
instaluje, w przeciwnym wypadku możemy od razu przyjmować bugreporty z
fedory. Nie powinno nas interesować coś co nie jest oficjalną częścią
naszej dystrybucji, a póki coś nie trafi na buildery, to nie jest
oficjalnie w dystrybucji.