[kde4] za dużoczłonków...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 30 Wrz 2008, 12:46:04 CEST

dzisiaj testowo dokonalem instalacji podzbioru kde4.
na pierwszy rzut poszedl podstawowy element - kde4-dolphin.
ten radosnie pociagnal za soba fefnascie pakietow ze wzgledu
na wlascicieli roznych katalogow oraz shared objects.
po uruchomieniu wygladal mniej wiecej jak cos zrobione w gtk1
bez zadnych ikon - gola szarosc i troche czarnego tekstu.
dopiero doinstalowanie na pale nastepnu fefnastu podpaczek
pozowolilo na odbior kolorow, ikon, toolbarow, etc.
finalnie mamy tysiacpincset paczek kde4 ktore i tak bez siebie
zyc nie moga. jak dla mnie taki podzial dla samego podzialu
jest irytujacy i wprowadza tylko bajzel. to nie jest -devel, -static,
czy zestaw backendow php-a, tylko wielkie gui wspoldzielace
wiele elementow i szatkowanie tego na atomy, to proszenie sie
o klopoty. jestem za synteza tego bajzlu.