Re: [kde4] za dużoczłonków...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 30 Wrz 2008, 13:03:12 CEST

W dniu 30 września 2008 12:59 użytkownik Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> A moze wydzielenie kde4-dirs z cala struktura katalogow ?

Ja kiedys pisalem bodaj na IRCu ze najlepiej to zrobic paczki ktore
nazywaja sie tak jak tarballe i do tego tylko -devel (static chyba nie
ma, albo niewiele, wiec niewiele pakietow static by bylo), ale nie
spotkalo sie to z jakims euforycznym przyjeciem.

Natomiast widze ze Ty teraz te same przemyslenia masz, wiec moze
jednak warto... jedna paczka ktora tak wlasnie zrobilem (i nikt sie
nie skapnal i nie darl paszczy) to kde4-kdebase-runtime.spec :)

Ode mnie +1. Moge nawet to zrobic.