Re: [kde4] za dużoczłonków...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 30 Wrz 2008, 13:21:34 CEST

W dniu 30 września 2008 13:17 użytkownik Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Tu jest zawsze potrzebna analiza zagadnienia przed decyzja: Suggests,
> Requires czy wydzielenie modulu do podpakietu.

> To niech to robi ktos, kto zna wzajemne zaleznosci lub ma ochote sie z nimi
> zapoznac.
>
> Przy takim podejsciu zamiast kilku pakietow z KDE moze lepiej zrobic jeden
> PLD-desktop.spec i reszte olac...

Tu demonizujesz :)
Notomiast fedora tez robi paczki dla kde4 z nazwa tarballa, bez
wiekszego dzielenia na podpaczki. Moze oni robia dobrze a my zle? :)
Albo oni zle a my dobrze, ale patrzac na ich userlandie a na nasza to
oni raczej wiele zle nie zrobili :)