Nie mogę odpalić kernel.spec -r HEAD

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 4 Kwi 2009, 15:22:10 CEST

Kompilowałem dzisiaj kernel w wersji HEAD. Do skryptu builder podałem
--without grsec_full,grsec_minimal,grsecurity,apparmor,wrr,vserver, bo z
którąkolwiek z tych łat jakoś nie chciał mi się kompilować. No i się
zbudował. Zainstalowałem, potem odźwieżyłem lilo, restart i... dostałem
takie coś:

BIOS data check succesful
Probing EDD (edd=off to disable)... ok

bad header

 -- System halted

I tyle było ze startu systemu. Może ktoś ma pomysł, co sprawdzić? Niby
wszystkie pakiety użyte do kompilacji w najnowszych wersjach z
Th+ready+test.