Th i truecrypt

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 5 Kwi 2009, 19:43:24 CEST

W dniu 5 kwietnia 2009 19:26 użytkownik Wojciech Błaszkowski
<wojciech w blaszkowski.com> napisał:

> Inaczej bym nie marudził :) Próba zbudowania kończy się u mnie wywrotką.
> Log budwania w załączniku.

configure: error: Can't use --enable-std_string without std::wstring
or std::basic_string<wchar_t>

wskazuje prawdopodobnie na brak jakiegoś BRa.
By jednak dowiedzieć się więcej musisz zobaczyć config.log i sprawdzić
na czym się jakiś tam testowy programik C wywalił.