Th i truecrypt

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 6 Kwi 2009, 11:16:42 CEST

Dnia niedziela 05 kwiecień 2009, Pawel Dlugosz napisał:

> To od tego loga powinieneś był zacząć.
>
> libstdc++-devel masz ?

Huh.. nie. Doinstalowałem. Znów wywrotka, ale nieco inna. Pogrzebałem trochę i
doistalowałem gtk+2-devel (wraz z zależnościami). Zbudowało się.

> Ewentualnie coś z okolic libstd (compat ...)

[root w conflux ~]# rpm -aq | grep -E "libstd|compat" | sort -n
avahi-compat-libdns_sd-0.6.24-2.x86_64
compat-gcc-34-3.4.6-1.x86_64
compat-libstdc++-3.3-3.3.5-5.x86_64
libstdc++-4.3.3-8.x86_64
libstdc++-devel-4.3.3-8.x86_64
libusb-compat-0.1.0-1.x86_64
rarian-compat-0.8.1-1.x86_64

Patch w załączniku, dzięki za wskazówki :)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl