geninitrd-10000.10-2 i uvesafb

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 12 Kwi 2009, 00:56:10 CEST

W dniu 11 kwietnia 2009 22:13 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia sobota, 11 kwietnia 2009, Przemyslaw Iskra napisał:
> [...]
>
> v86d jest odpalany automatycznie przy ładowaniu modułu uvesafb i obawiam
> się, że nie będzie tego jak sprawdzić inaczej niż używając ps. Jeśli już,
> to należałoby zadać sobie pytanie, dlaczego on pozostaje w pamięci, jeśli
> nie jest potrzebny - bo może jednak jest (ja nie wiem).

Kiedyś jak się tym bawiłem, to ten v86d zbudowany z klibcem umiał
umrzeć kiedy przyszedł na niego czas. Ten budowany z glibcem nie umie.
Ale pewnie się mylę ;)

Btw.
uvesafb to kolejne dziadostwo rodem z żętu - dla mnie jest to zupełnie
bezużyteczne, bo startuje za późno.