SPECS: libgweather.spec - updated to 2.26.1 - mark Locations.*.xml with %la...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 14 Kwi 2009, 17:35:28 CEST

On Tue, Apr 14, 2009 at 05:30:06PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> 1. to są strefy czasowe, nie języki. jak ktoś ma _install_langs w
>    poldku zawężone to może zapomnieć o ustawieniu strefy innej niż
>    zainstalowane (co na to podróżujący właściciele laptopów?)

To dlaczego są indeksowane po języku, a nie położeniu?

Z tego, co widzę - to są _tłumaczenia_ opisów lokalizacji (nazw państw,
miast...) na różne języki (w każdym pliku językowym - wszystkich
lokalizacji), więc %lang() ma tu zastosowanie.

(sprawdzałem - bo miałem podobne wątpliwości po komentarzu glena)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/