OpenSWAN.spec

Piotr 'peem' Gbyliczek piotr.gbyliczek w wp.pl
Wto, 14 Kwi 2009, 18:59:42 CEST

Witam.

Bawilem się ostatniio openSWANem, i coś mnie podkusiło do zbudowania wersji
2.6. Nie działało. Ale teraz działa, załączam spec i nowy prefix.patch. Dwa
kolejne patche zakomentowane w specu, buduje siÄ™ bez nich. Nie wiem czy to
jest dobry pomysł, czy zły, bo nie wnikalem zbytnio w to, co te patche robią.
Wygląda na to, że całość działa bez nich, aczkolwiek nie sprawdziłem jeszcze
czy to w ogóle gdzieś się łączy, miałem drugą stronę za firewallem niestety.
Jakby ktoś(tm) mógł sprawdzić, i ewentualnie wrzucić do CVS-u, albo podesłać
info, że to kaszanka i dlaczego PLD nie bedzie mieć 2.6 ?? :-)

--
Piotr Gbyliczek