mysql Aborted connection

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 17 Kwi 2009, 17:49:08 CEST

On Fri, 17 Apr 2009, Bartosz Świątek wrote:

> Cześć,
>
> czy ktoś się spotkał z podobnym błędem?
>
> 090417 15:32:19 [Warning] Aborted connection 101 to db: 'tu baza'
> user: 'tu user' host: 'localhost' (Got an error reading communication
> packets)
>
> Oba serwisy latają na tej samej maszynie ale z innym IP. To co google
> pisze do niczego mi się nie przydało. Może Wy coś wiecie?
Zerknij w logi mysql - byc moze musisz zwiekszyc
zmienna max_connect_errors
--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | Lepszy jeden kusznik w odpowiednim
    http://yaro.perfect.net.pl/    |   miejscu i o odpowiednim czasie,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |    niż dwa bataliony artylerii -
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 | 20 km dalej i pół godziny później.