mysql Aborted connection

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 17 Kwi 2009, 19:14:45 CEST

On Fri, 17 Apr 2009, Bartosz Świątek wrote:

> Właśnie to z logów mysqla mam. Ustawiłem tą zmienną =10 zobaczymy czy
> to coś da. Jak na razie dziękuję.
Moment - jesli restart mysql nie pomogl to moja podpowiedz jest zla :)
--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Najwięksi oszuści i szantażyści
    http://yaro.perfect.net.pl/    |  to niewinne dzieci w porównaniu
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |  z metodami nowoczesnej kobiety."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |             V. Caspary