RFC: ncurses 256 colors

Pon, 20 Kwi 2009, 12:10:49 CEST

On Sun, 19 Apr 2009, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nikt nie marudził, a bug jest w scripts/kconfig/lxdialog/check-lxdialog.sh.
> Mailnąłem maintainera kbuild w jajku - niech naprawi.

No to ja pomarudze. Próba instalacji VMWare-workstation:

Extracting VMware Installer...done.
Traceback (most recent call last):
  File "/tmp/vmis.szqEun/install/vmware-installer/vmware-installer.py", line 277, in <module>
    main(options)
  File "/tmp/vmis.szqEun/install/vmware-installer/vmware-installer.py", line 77, in main
    ui.Initialize(options.ui)
  File "/tmp/vmis.szqEun/install/vmware-installer/vmis/ui/__init__.py", line 58, in Initialize
    exec 'from vmis.ui.console import *' in globals()
  File "<string>", line 1, in <module>
  File "/tmp/vmis.szqEun/install/vmware-installer/vmis/ui/console.py", line 9, in <module>
    import curses
  File "/tmp/vmis.szqEun/install/vmware-installer/python/lib/curses/__init__.py", line 15, in <module>
    from _curses import *
ImportError: libncursesw.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory

Ciekawe co jeszcze się trafi? I pewnie trafi się w takim momencie że
powrót do normalności to będzie niezły ból w dupie.

Czy naprawdę _warto_ być niekompatybilnym z całym światem dla głupiego
bajerku z którego *NIC* (praktycznie) nie korzysta?

Może jednak wrócić do standartowego ncurses "by default"?

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!