RFC: ncurses 256 colors

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 20 Kwi 2009, 12:26:01 CEST

On Mon, Apr 20, 2009 at 12:10:49 +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Czy naprawdę _warto_ być niekompatybilnym z całym światem dla głupiego
> bajerku z którego *NIC* (praktycznie) nie korzysta?

Nie warto - jeśli już to osobnym pakietem dla zainteresowanych.

> Może jednak wrócić do standartowego ncurses "by default"?

Jeśli to co mamy nie ma szans na trafienie do Fedor, Centosów i
Łubudubów to uważam, że należy wrócić - mam to nowe ncurses i poza
wspomnianym problemem z kernelem (zresztą zauważonym nie przeze mnie -
thnx Łukasz) i koniecznością aktualizacji z różnymi nodepsami nie
odnotowałem żadnych ulepszeń.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>