RFC: ncurses 256 colors

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pon, 20 Kwi 2009, 20:49:07 CEST

On Mon, Apr 20, 2009 at 08:18:10PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> A od kiedy wyłapywanie i raportowanie błędów stoi w sprzeczności z ich
> niewywoływaniem u użytkowników?
Dopóki wszystko (przypadkiem) działa szanse na stwierdzenie obecności
błedu są raczej małe.

> Jesteś chociaż w stanie określić zakres występowania takich efektów
> ubocznych?
Tzn. czego?

> Stąd, aby skorzystać z tego w PLD, należy (mając zainstalowane z
> pakietu acroread i browser-plugin-acroread):
>
> 1. wziąć skądś gtk2 (dodałem dopiero odpowiednie Provides do gtk+2),
>
> 2. mkdir /opt/Adobe/{Browser/intellinux,Reader}
> ln -s /usr/lib/acroread/Reader/AcroVersion /opt/Adobe/Reader
> ln -s /usr/lib/browser-plugins/nppdf.so /opt/Adobe/Browser/intellinux
>
> 3. ln -s "/opt/Adobe AIR/Versions/1.0/Adobe AIR Application Installer" /usr/bin
> w którym trzeba zmienić #!/bin/sh na #!/bin/bash (type -P readlink).
To jest kolejny przykład tego jak niektórzy zlewają na jakiekolwiek
standardy. Idąc proponowanym tu trendem musielibyśmy zamienić
z powrotem /bin/sh na basha. Bo w Fedorze działa, a u nas nie.

> Punkt 3 być może wykonuje %post (raczej na PLD nie zadziała xdg-*),
U mnie coś tam działało.

> binarnej paczki, natomiast punkt 1 był ewidentnym specyficznym dla PLD
> kawałkiem nie do obejścia dla normalnego użytkownika.
No bez żartów. Jak ktoś zrobi paczkę z R: serwer-iksów, to też takie P:
będziemy u siebie dodawać?

> Oczywiście mogę pisać do Adobe jakie błędy popełnili, ale im to na
> Fedorze działa prawidłowo i raczej nie będą skakali z radości lub
> przejęcia, że 'ktoś z PLD znalazł im błędy'.
Jak mają dwie lewe ręce i supportują tylko Fedorę, to najlepszym
wyjściem jest zainstalowanie Fedory, a nie narzekanie że w PLD nie
działa (nie z naszej winy).

wolf
--
  Bartek   .