Kernel 2.6.29.1 i VirtualBox 2.x - czy ktoś tak ma?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 21 Kwi 2009, 12:19:52 CEST

Czy ktoś używający VirtualBox-a z kernelem 2.6.29.1 też zaobserwował u
siebie problem z przywróceniem zapisanego stanu maszyny wirtualnej? U mnie
jest to Win2K. Przy normalnym uruchomieniu maszyna wirtualna wstaje
bezproblemowo i działa jak należy. Ale po jej zamknięciu z zapisaniem stanu
na dysk przy próbie ponownego jej uruchomienia i przywrócenia systemu
następuje natychmiastowy i całkowity zwis komputera (nie wirtualki). Nie
można go nawet z klawiatury zresetować (żadne Sys-rq nie działa), trzeba
przytrzymać Power. Próbowałem zarówno na VBox 2.1.4, jak i na 2.2.0. Nie
zaobserwowałem niczego podobnego na kernelu 2.6.27.x.