DISTFILES: rsget.pl

Śro, 22 Kwi 2009, 12:33:24 CEST

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Zuzelski wrote:

> Nie jest binarny, ale uznałem, że wygodnie będzie go trzymać w DF.
>
> Na ile rozumiem zasady, to w CVSie nie mozna trzymać plików

W CVS-ie mozna trzymac pliki binarne, ale jest to niezalecane.
Wrzucanie np. ikonek do distfiles to bylaby IMVHO przesada.
W distfiles trzymamy generalnie tarballe i inne archiwa oraz duze bloby.
(jesli "ikonka" ma kilka MB to nie ma sensu jej trzymac w CVS-ie)

> binarnych, ale nie ma przeciwwskazań, żeby w DF trzymać pliki
> tekstowe? Jeżeli nie mam racji, to powiedz jak powinno być w tym
> przypadku.

Natomiast nie jest zalecane wrzucanie do distfiles plikow tekstowych,
ktorych poszczegolne wersje mozna (i jest to sensowne) porownywac,
np. skryptow pisanych w Perlu.
Co innego, gdy mamy plik tekstowy generowany jakims generatorem i przy
zmianie wersji generatora moze on byc tworzony wg zupelnie innych zasad,
np. instalatory binarek typu:

#!/bin/sh
cat << 'EOF' > plik.bin
<binarka ELF>
EOF

I oczywiscie chodzi tu o pliki w formie w jakiej sa dystrybuowane. Nie
rozpakowujemy tarbali, zeby wrzucic jakis plik ze srodka do CVS-u w celu
sledzenia jego zmian... :)

Jesli cos namieszalem lub niedopowiedzialem, to niech mnie ktos skoryguje.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36