Jak to się robi w nowych okolicznościach przyrody (cvs)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 30 Kwi 2009, 20:33:42 CEST

Przy starej strukturze cvs-a, gdy chciałem ściągnąć spec-a, wchodziłem do
SPECS i odpalałem cvs up cos.spec
Teraz nie mogę tego zrobić w packages, bo nie działa. Mogę
zrobić ./buildet -g cos, ale to ściąga oprócz speca jeszcze łaty, źródła i
całą resztę. A ja chcę samego speca. Wiem, że dzięki nowej wersji katalogu
SPECS mogę działać jakby po staremu, ale założę się, że jest metoda na to w
packages. Tylko jaka? Możecie mnie oświecić?