packages: aMule/aMule.spec - reverted last commit by amateja, breaks buildi...

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pon, 10 Sie 2009, 20:09:00 CEST

Tomasz Mateja pisze:
> A sprawdziłeś czy poprawnie sie buduje?
> zgaduje ze nie, sprawdz czy masz coś w:
> /usr/share/amule/skins
> /usr/share/amule/webserver
>
> Jeśli nie to jest źle.

W dokumentacji aMule napisali, że dostosowali skrypt configure do wersji
automake 1.10.x. Tak jak tommat pisze, nie buduje się do końca poprawnie
na automake 1.11. Revert nie ma sensu jeśli nie naprawi się tego do
końca - a widzę, że nic nie zmieniłeś innego. Celowo "zepsułem"
budowanie tego pliku przez odpowiednie BR, żeby na ftpy nie lądowały
kulawe paczki.

Pozdrawiam

Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl