packages: aMule/aMule.spec - reverted last commit by amateja, breaks buildi...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pon, 10 Sie 2009, 20:29:14 CEST

> Revert nie ma sensu jeśli nie naprawi się tego do
> końca - a widzę, że nic nie zmieniłeś innego. Celowo "zepsułem"
> budowanie tego pliku przez odpowiednie BR, żeby na ftpy nie lądowały
> kulawe paczki.

To daje sie w commit logu "added blocker" i dopisuje co trzeba do TODO
zamiast zmieniac BRy bez ciut bardziej szczegolowego komentarza lub
odnosnika jakiegos wyjasniajacego takie postepowanie.

Revert ma jak najbardziej sens - potrzeba przebudowania _dzialajacej_
paczki z nowsza wersja binutils.

M.