bmon dla TH

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Wto, 11 Sie 2009, 13:57:42 CEST

Stacho Pal pisze:
> Witam!
> Na AC używałem i polubiłem bmon.
> Próbuję go zbudować na TH i mimo że spec ma wpisy:
> "auto-th-bmon-*" to kompilacja kończy się tak:
>
> attr.c:36: error: expected '=' before string constant
> make[1]: *** [attr.o] Error 1
> make[1]: *** Waiting for unfinished jobs....
>
> Ma ktoś[tm] bmon w rpmie dla i686 th i się nim podzieli?

Poprawiłen ten błąd (bmon-gcc4.patch), ale nie buduje się na libnl nowszym
niż 0.5.0. Wyłączyłem obsługę (bmon-no-libnl.patch), dzięki czemu paczka
buduje się i działa, ale zapewne z mniejszą niż miało to miejsce w Ac
funkcjonalnością.

    PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.