lmms.spec

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Wto, 18 Sie 2009, 23:38:11 CEST

Witam,

Popełniłem speca (w załączniku) dla Linux MultiMedia Studio. Jestem
początkujący, dlatego proszę o jakieś uwagi, jeśli zrobiłem coś  nie
tak. Mam również 3 pytania:

* Nie wiem gdzie wrzucić plik z informacjami dla X-owych menu. Jego
zawartość poniżej:
?package(lmms):needs="X11" section="Apps/Sound" \
  title="LMMS" hints="Audio" command="/usr/bin/lmms" \
  longtitle="Linux MultiMedia Studio" \
  icon="/usr/share/lmms/themes/default/icon.png"
Twórcy programu zaproponowali:
/usr/share/menu/lmms
ale u mnie taki katalog ("menu") nie istnieje. Poza tym to chyba nie
jest dobre miejsce?
* Z niejasnych powodów nie mogę poradzić sobie ze sprawdzaniem md5 dla
wskazanego źródła. Gdy stosuję wpis:
# Source0-md5 <tutaj md5>
Za każdym razem builder ściąga nowe źródła i mówi, że md5 jest
niepoprawne - wyliczyłem je poleceniem md5sum. Przyglądałem się kilku
specom ale nie zauważyłem błędu. Może ktoś mnie oświeci, co robię źle?
* Program lmms po uruchomieniu narzeka, że nie widzi bibliotek
dzielonych mimo, że wrzuciłem je do /usr/lib/lmms i wykonałem w %post
ldconfig.

Pozdrawiam,
Krzysztof