lmms.spec

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Śro, 19 Sie 2009, 12:42:06 CEST

Dziękuję za uwagi, buduje się bez problemów, działa i nie zgłasza
błędów bibliotek. Nowa wersja w załączniku.

> Tu Ci nie pomogę bo nie wiem i nie znam programu.
Wyrzuciłem ten plik ,,menu''. Wystarczy tylko:
/usr/share/applications/lmms.desktop

> %bcond_with     j2      #  use all procesors to make program when smp
> ^^^^ to jest złe i tak tego nie robimy, ja mam np. 16 procesorów i ten
> bcond nie jest dla mnie prawdziwy...

Przeczytałem w manie co oznacza -j  i rzeczywiście wypisywałem głupoty.

> Requires:       libogg
> Requires:       libsndfile
> Requires:       fftw3
> Requires:       libsamplerate
> Requires:       libvorbis
> Requires:       SDL
> ^^^ pewnie wszystkie są zbędne.

Wg README dołączonego do źródeł, są one ,,Optional, but strongly
recommended''. Dałem je jako Suggests, wcześniej sprawdziłem ldd, czy
program z nich korzysta.

> Z %files zadałeś sobie strasznie dużo trudu, za dużo.

Nie bardzo rozumiem Twoją uwagę. Listę katalogów wygenerowałem tak:
 find . -true  | sort | sed "s/\/[^\/]*$//g" | sort | uniq
a potem *.rozszerzenie dla plików.
Katalogów jest sporo:
[dirdival w pld fookatalog]$ find . -true  | sort | sed "s/\/[^\/]*$//g"
| sort | uniq | wc -l
91
A wszystkiego razem też nie miało:
[dirdival w pld fookatalog]$ find . -true  | wc -l
2072

Pozdrawiam,
Krzysztof