lmms.spec

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Śro, 19 Sie 2009, 16:03:07 CEST

> Jesli ldd je wykrywa, to nalezaloby sprawdzic, czemu te (lub odpowiednie) R:
> nie sa dodawane automatycznie podczas paczkowania (jesli rzeczywiscie nie
> sa).

Moja wina, nie sprawdziłem, są dodawane automatycznie:
poldek:/all-avail> desc -R lmms-0.4.5-1.i686

Package:        lmms-0.4.5-1.i686
Required(pkgs): FHS, QtCore, QtGui, QtXml, SDL, alsa-lib, compat-gcc-34-c++ |
    libstdc++, filesystem, glibc, jack-audio-connection-kit-libs, libogg,
    libsndfile, libstdc++, libvorbis, lmms-libs, pulseaudio-libs,
    shared-mime-info
poldek:/all-avail>

> Zgaduje, ze chodzi o nadmierne skomplikowanie listy plikow, np. zamiast:
> wystarczy
> %{_datadir}/lmms/samples/shapes
> + ewentualne %exclude tego, co chcesz z tego katalogu wywalic.

Dziękuję za zwrócenie uwagi, widocznie oglądałem nie te przykłady,
które powinienem :)

Poprawiona wersja w załączniku.

Pozdrawiam,
Krzysztof