lmms.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 19 Sie 2009, 20:41:33 CEST

W dniu 19 sierpnia 2009 16:33 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Ja robie to tak, ze najpierw mam w nowym specu %files zupelnie
> puste... Buduje paczke i rpm pokazuje mi duzo niespakietowanych
> plikow. Dziele je na grupy wg przeznaczenia
> (main,devel,libs,static,whatever) i wg katalogow w ktorych sie
> zawieraja... Copy & paste do speca i przepusczam adapter. Poprawiam
> kosmetyke ktorej adapter mogl nie dodac (pliki ghost, poprawne attr
> itd.) - gotowe.
>
> Wiecozrem spojrze na speca jeszcze raz.

Z tego co na szybko spojrzałem...

-devel nie wymaga -libs? Dziwne. Chyba powinno, prawda?

w %files te %excludy... no można tak, ale ładniej jest inaczej:
a) albo patchować Makefile żeby tego nie instalował
b) usuwać to na poziomie %install

Brakuje też polskiego opisu do -libs.