Problemy w OVH

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 21 Sie 2009, 08:50:36 CEST

Wojciech Błaszkowski pisze:

> Tu PLD nie OVH :) Też trzy literki, tylko nieco inne :)

Ale to PLD w OVH :-)

> Eh..
> 1. W jaki sposób objawia się owo niedziałanie ?

Serwer nie wstaje - zero śladu w jakichkolwiek logach.

Ta jest taki niby-kvm (niby, bo jak się z kvma wystartuje, to wykrywany
sprzęt jest inny niż bez niego), to staje na uruchamianiu udev

> 2. Ac / Th ?

TH - komplet najnowszy z TH+Ready z FTP

> 3. podaj konkretne wersje paczek
mdadm-3.0-2.x86_64, mam / na RAID1

udev testowany na wszystkich powyżej udev-141-1.x86_64.rpm - ten mi działa

udev-144-1.x86_64.rpm - a ten już nie
udev-146-1.x86_64 - i ten też nie

> 4. budowałeś samodzielnie czy ściągałeś z FTP ?

Ściągane z FTP.

Tak jak napisałem - możliwości debugowania są tam mocno ograniczone...

--
Paweł Muszyński