uposledzone kde4-kdeadmin-kprinter-4.3.0-2...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 25 Sie 2009, 22:36:23 CEST

W dniu 25 sierpnia 2009 21:47 użytkownik Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał:
> witam,
>
> zainstalowalem sobie rzeczony pakiet,
> klikam w system settings -> printer configuration celem skonfigurowania
> drukowania do pdf-a i dostaje komunikat:
>
> "the shared library was not found. library "kpythonpluginfactory" not found."
>
> jakis kde-guru pomoze? :)

kde4-kdeadmin-kprinter ma problemy znane nie od wczoraj... i nie są to
bynajmniej problemy samego kde4, a pakietów około-kde-owych. Moduły
pythonowe głównie.

Zobacz temat: http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=4947

Kiedyś diagnozowałem ten problem i poległem na dbus.mainloop.qt
którego python za Chiny Ludowe nie chce zobaczyć. Na #pld nikogo to
nie interesowało, więc i ja olałem.