[SPEC] perl-Email-Outlook-Message.spec

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Wto, 1 Gru 2009, 20:00:48 CET

Michal Kochanowicz pisze:
> Cześć
>
> Ten moduł perlowy jest wymagany przez ten skrypt:
> http://www.matijs.net/software/msgconv/
>
> Skrypt służy do konwersji z Oooplukowego formatu .msg na format MIME.
>
> Uprzejmie proszę o zweryfikowanie i dodanie do repo.

Cześć

Brawo - Twój pierwszy spec! Gratulacje.

I w sumie to na tyle byłoby pozytywnych komentarzy z mojej strony.
Rozumiem, że potrzebujesz takiej paczki i funkcjonalności. Jednak
spartoliłeś sprawę. Zamiast brać innego speca i przerabiać go według
"intuicji" trzeba było trochę poczytać najpierw.
1. skąd się tam wzięła taka linijka?
$Log: perl-Getopt-Long-Descriptive.spec,v $
2. skąd się wziął mój nick w commit logu? (jak kopiujesz, to kopiuj z głową)
3. zbudowałeś to w ogóle? (nie zbudowałeś bo to się nie zbuduje za Chiny
Ludowe i pół Ameryki)

Otwarcie przyznaję, że z pisania speców jestem lamer i pewnie teraz
"przygania kocioł garnkowi", ale to nie jest gra w pchełki, nie wrzuca
się ot tak mniej więcej co leci i jak leci. Nie za działa to tylko
dlatego, że chcesz żeby zadziałało.

A że jednak aż tak wredny nie jestem, skleiłem coś co powinno Ci się
przydać.

Pozdrawiam
--
Andrzej Mateja