Re: Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 2 Gru 2009, 10:59:21 CET

W dniu 2 grudnia 2009 09:37 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> Jako że autorem jest glen przenoszę dyskusję na pld-devel-en.

> Również -1, nie znam instalacji PHP, w której nie potrzeba sesji, a jest
> na tyle krytyczna w zasoby że wydzielanie cokolwiek daje.

A bo to pierwsza zmiana jego autorstwa, która więcej miesza niż
pożytku przynosi?

Co do tego głosowania to tak:

1) jako, że sam już się na tym przejechałem ale obecnie już
php-session zainstalowane mam to jest mi to rybka czy tak zostanie czy
nie

2) jako że pewnie w przyszłości się znowu na to natknę jak zapomnę
sobie to doinstalować to teraz już prewencyjnie głosuję razem z wami
na -1.

Tak, mi też się wydaje że 1) i 2) się wykluczają... :)