[TH] kde4-kde3support - konflikt na tle ikon - paczka bezużyteczna

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 3 Gru 2009, 12:34:18 CET

On Thu, Dec 03, 2009 at 12:17:22PM +0100, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Witam ponownie, mam problem z openoffice.org dystrybucyjnym, wykorzystuje biblioteki kde3 z kde4-kde3support (największy
> problem jest z kdefilepicker), a ten od ostatniego upgrade jest splamiony pomysłem zdublowanych ikon. Czy ktoś potrafi
> pomóc, czy chociażby naprowadzić, jak pomóc ? Dla zainteresowanych dysponuję logiem z instalacji (ok. 450 KB).

Podeślij ten log. Komunikaty błędów z niego (przynajmniej wycinek, bo
pewnie sporo się powtarza) mogłeś od razu na listę wkleić – od razu
wiedzielibyśmy co nie tak, może prosto byłoby to poprawić.

Pozdrowienia,
        Jacek