[TH] kde4-kde3support - konflikt na tle ikon - paczka bezużyteczna

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 3 Gru 2009, 19:39:47 CET

Dnia 2009-12-03, czw o godzinie 18:29 +0100, Bartosz Świątek pisze:
> Tylko żeby było wszystko jasne. Kde 4.1.x NIGDY, powtarzam, NIGDY nie
> było na naszych FTP - więc oficjalnie NIE WSPIERAMY tego.
Hmmm, hmmmm. Ja sobie nie przypominam żebym używał innych repozytoriów,
a właśnie mam też taką wersję... dobrze wiedzieć, że mogę spokojnie
wywalić i zastąpić czymś nowszym.

Mon Dec 15 21:18:40 2008 UTC (11 months, 2 weeks ago) by shadzik
CVS tags: auto-th-kde4-kdebase-4_1_85-1

Zawsze myślałem, że tag "auto-th" oznacza, że było puszczone na
buildery...

--
Pozdrawiam
Krystian T.