kde4-icons-oxygen

Krzysztof riggyk w gmail.com
Sob, 5 Gru 2009, 15:01:43 CET

Dnia sobota 05 grudzień 2009 o 13:38:19 Bartosz Świątek napisał(a):
> Nikt nie wprowadzal zadnych zmian w tym kierunku - nikt inny tez nie
> zglaszal takich problemow.
> Lepiej zobacz czy sam sobie czegos nie zainstalowales (kde4-kde3support??).

Wcześniej miałem owszem kde3support zainstalowane już od dawien dawna i nie
było problemów. Również to się zupgradowało i widocznie coś się skopało,
ciekawe dlaczego.

Po przywróceniu kde z repackage szlag trafił praktycznie wszystkie ikony, nie
miałem zasadniczo ani jednej :-) W tej chwili pozbyłem się kde3support,
przeinstalowałem kde4 od zera z main i wygląda na to, że wszystko wróciło do
normy.

Dzięki i sorry za zawracanie głowy :-)
--
Krzysztof Rygielski