Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 6 Gru 2009, 12:42:35 CET

On Sun, Dec 06, 2009 at 00:05:30 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> [...]
[...]
> Nie podoba ci się? Fajnie, nie używaj. I nie męcz się. Wypisz się z listy.

Zdajesz sobie sprawę, do czego to prowadzi? Konsekwencje zrażania
developerów (nowych oraz starych) zamiast ich zachęcania skończyć się
mogą tylko w jeden sposób. Dawno dawno temu można było śmiało wymieniać
cechy PLD, które dawały przewagę nad innymi dystrybucjami, teraz nie
umiem tego zrobić. W miejsce zalet pojawiło się trochę wad i tyle,
reszta to przyzwyczajenie.

> To kwestia potrzeb i możliwości. Nie każdemu debian czy fedora lub windows
> odpowiadają. Niektórzy używają nawet haiku lub beos-a. Dorośnij i

No niektórzy używają Mac OS i sobie chwalą. Nie wiem czy celowo o tym
nie wspomniałeś, ale właśnie na tym systemie kończą często ci, którzy
zaczęli z Linuksem i po drodze im się przestało podobać. Tak, włączając
w to starych developerów PLD.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>