Zaspokójcie ciekawość - dlaczego Qt 4.6.0 wyleciało z ftp?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 6 Gru 2009, 13:53:14 CET

Dnia niedziela, 6 grudnia 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> plasma-desktop segfaultuje z tym qt, wyleciało, aż się sprawa wyjaśni
> (aka bugi z qt 4.6 na bugs.kde.org zostaną rozwiązane)

Rozumiem. Mi się nie krzaczy, ale nie używam zaawansowanych wodotrysków (na
razie jestem na etapie KDE 3). Nie zainstalowałem wcześniej qt4-config,
teraz jest mi potrzebny, a wersji dla qt-4.6 już na ftp nie ma.

A może ktoś wie, ile miejsca trzeba, żeby toto zbudować? Bo mi wychodzi, że
8.5GB to za mało (a więcej nie mam).