speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 7 Gru 2009, 08:06:24 CET

On Sun, 6 Dec 2009 21:07:24 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
wrote:
[...]
> Hmm, speech-dispatcherem musiałem się ostatnio zainteresować
> podbijając KDE4, na stronie projektu zauważyłem, że widnieje wersja
> 0.6.7 (my mieliśmy 0.6.6) więc podbiłem z paroma poprawkami. Nie wiem
> czy to jest wersja sprzed 2 lat,

Ta jest aktualna - ale jeszcze przedwczoraj była sprzed dwóch lat (tzn.
od dwóch lat nieaktualna)

> ale KDE4 wykryło i odpowiednie
> rozszerzenia zbudowało - jam jest zadowolony. Jak coś spieprzyłem w
> speechd to proszę powiedzieć co to to poprawię.

dodatkowy switch:
with/without ivona (requires libdumbtts)

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!