speech-dispatcher.spec (było Re: Festival i PJWSTK - czy komuś się udało to uruchomić?)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 8 Gru 2009, 07:40:41 CET

On Mon, 7 Dec 2009 20:51:32 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
wrote:
[...]
> cvs up speech-dispatcher
>
> może być czy są jeszcze jakieś obiekcje?

Jakaś magia.
Wszystko wygląda OK, próbuję zbudować bez flite i nas... efekt:

checking for espeak_Initialize in -lespeak... no
Espeak not found.
Espeak support is not available. Sorry.
błąd: Błędny status wyjścia z /home/users/ethanak/tmp/rpm-tmp.92759
(%build)

Bez espeaka się ślicznie zbudował, ivona działa, ale nie działa
spd-conf z przyczyny braku modułu do Pythona. Z tym espeakiem to ja sobie
daruję (wersja z git też mi nie przechodzi czyli pewnie mam coś u siebie
zj...ne) ale zerknę o co chodzi z tym modułem, jeśli mi się uda dam
znać.

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!