Re: OT: Czy ktoś mi pomoże ustawić serwer CVS?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 11 Gru 2009, 14:13:03 CET

On Fri, 11 Dec 2009, Paweł Zuzelski wrote:
> PS: Wiem, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś, ale podaj mi chociaż
> JEDNO zastosowanie w którym przynajmniej jeden z SVN, GIT i HG, nie jest
> lepszym wyborem niż CVS.

Prosta rzecz - ilość i dojrzałość softu, który ma wbudowaną kontrolę
wersji. Szczególnie pod windowsem... Jeżeli coś jest wbudowane to cvs, w
dalszej kolejności svn się pojawia, a pooootem dopiero jakieś inne.

Przerabiałem ten temat i ciężko się z programistami rozmawia.