Re: OT: Czy ktoś mi pomoże ustawić serwer CVS?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 11 Gru 2009, 14:29:38 CET

On Fri, 11 Dec 2009, Patryk Zawadzki wrote:

> Zawsze można Tortoise * używać.

Można też wrzucać FTPem albo przedyktować przez telefon ;)

Niestety właśnie fakt integracji CVSa z eclipsem i wieloma innymi programami
jest bardzo mocnym argumentem i wciskanie czegoś zewnętrznego skutkuje dużo
gorszą ergonomią, spowolnieniem pracy i licznymi błędami.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944