OT: Czy ktoś mi pomoże ustawić serwer CVS?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 11 Gru 2009, 14:35:10 CET

On Fri, 11 Dec 2009, Pawel Golaszewski wrote:

> Prosta rzecz - ilość i dojrzałość softu, który ma wbudowaną kontrolę
> wersji. Szczególnie pod windowsem... Jeżeli coś jest wbudowane to cvs, w
> dalszej kolejności svn się pojawia, a pooootem dopiero jakieś inne.

Jacek mówił o eclipse. Akurat eclipse bardzo dobrze współpracuje
zarówno z SVN jak i GITem.

Z IDE wnioskuję, że projekt w żawie. Developowanie Javy w CVS to
jest dopiero horror, ze względu na to, że java potrzebuje
rozbudowanej struktury katalogów. A w CVS każde przenoszenie plików
między katalogami to request do administratora.

> Przerabiałem ten temat i ciężko się z programistami rozmawia.

Też przerabiałem i przerabiam aktualnie (SVN -> GIT). Z moich
doświadczeń wynika, że łatwiej się rozmawia z project managerami. A
to oni powinni mieć ostatnie słowo.

--
Pozdrawiam,
Paweł