Kto popsuł fortunki?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 11 Gru 2009, 15:15:59 CET

On Thu, 10 Dec 2009, Michal Kochanowicz wrote:
> Jak już koniecznie chciałeś mieć w UTF8 i nie chciało ci się tego zrobić
> porządnie to trzeba było zrobić fortunki w dwóch kodowaniach.
>
> Wiesz jakie to jest irytujące jak nagle coś przestaje działać tylko
> dlatego że komuś tak jest wygodniej?

Wiem. Ale tego pakietu nie było nigdy wcześniej w th:

[z w davabel fortunes-pl]$ cvs stat -v *spec | grep auto-th
        auto-th-fortunes-pl-20091121-2  (revision: 1.45)

> Rozumiem jakbyś naprawił krytyczny błąd i nie było innego wyjścia.
>
> Moim zdaniem, możesz zrobić jedną z trzech rzeczy, jeśli chcesz być
> fair:
> 1. Cofnąć swoją zmianę.

Polityka TH to przechodzenie z ISO-8859-2 na UTF-8, także chyba nie
wchodzi w grę (arekm, jeśli się mylę, popraw mnie).

> 2. Dodać do fortunek obsługę locale.

Nie podejmuję się.

> 3. Zrobić pakiet w dwóch wersjach kodowania.

Patrz punkt 1. Chyba, że mówimy o Ac.

A co powiecie na shellowy wrapper na fortune, który będzie
przepuszczał wynik przez iconv zależnie od ustawionego kodowania?
Nie tak ładne jak (2.), ale powinno zadowolić wszystkich.

--
Pozdrawiam,
Paweł