kismet.spec - prośba o podbicie

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Nie, 13 Gru 2009, 20:30:39 CET

On Sun, 13 Dec 2009, Lukasz wrote:
> Pisać BRy tak, żeby wszystko było włączone? Są jakieś wskazania?

1. po upgrade nie powinny zniknąć ficzrey wcześniej dostępne
2. BR-y i w ostateczoności BC-e powinny być tak dobrane, żeby
   jednoznacznie wyznaczały build. Tzn nie może być tak, że w dwóch
   środowiskach na których są spełnione BR/BC zbudują się różne
   wersje pakietu. W szczególności 2 ma zapewnić 1 (na builderach
   środowisko też się zmienia).
3. Jeżeli możemy mieć jakiś feature, to raczej chcemy go mieć
   (chyba, że są jakieś istotne działania niepożądane)

> Rzeczywiście, jakoś tak dziwnie mi wyszło, że po make install nie miałem
> katalogu docs.

%doc odnosi się do RPM_BUILD_DIR a nie RPM_BUILD_ROOT.

> Dopieszczę tego speca jeszcze, dzięki za uwagi.

OK ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł