kismet.spec - prośba o podbicie

Lukasz qra w sidzina.homelinux.net
Wto, 15 Gru 2009, 00:19:05 CET

Andrzej Mateja wrote:

> Z tego co wiem, w stylu PLD byłoby wydzielenie tych plików z wiresharka
> do osobnego podpakietu i dodanie odpowiedniego R w kismet.
>
> Pozdrowienia

Może pliki to za dużo powiedziane. Jest jeden prawie megowy plik w formacie:
mac   producent

chyba przesada rozwalać na podpakiety. Kismet też nie był rozłożony na
client, server, drone i teraz dochodza pluginsy więc zostawiłem w jednym
pakiecie wszystko.

Oczywiście jak trzeba to się zrobi :)

Pozdrawiam
Łukasz