packages: kde4-kdebase-workspace/kde4-kdebase-workspace.spec - more TODO

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 12:32:21 CET

2009/12/15 sls <sls w pld-linux.org>:
> Author: sls                          Date: Tue Dec 15 11:24:42 2009 GMT
> Module: packages                      Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - more TODO

Poproszę o cofnięcie tego. To jest znany bullshit do szescianu ze
strony KDE. Workspace nie wymaga python-PyKDE4 mimo, że się o niego
drze. Te skrypty są potrzebne tylko w czasie runtime. Fedora od dawna
patchuje workspace by ten się nie darł o te bzdury i nie instalował
tego szajsu, który to niczego nie jest potrzebny i ja od dłuższego
czasu też o tym myślę by to spatchować, ale mi się nie chce.

Dziękuję za uwagę.