packages: kde4-kdebase-workspace/kde4-kdebase-workspace.spec - more TODO

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 14:56:19 CET

W dniu 15 grudnia 2009 13:13 użytkownik Szymon Siwek <sls w poczta.wp.pl> napisał:

> Teraz lepiej?

Świetnie.

> A swoją drogą, niezły ping-pong w tym specu.

Bo:
1) Gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść.
2) Dzieci z KDE sami nie wiedzą co chcą i z każdą wersją są jakieś
machloje, a człowiek jak ten pacan próbuje nadążyć za ich widzimisię.
A potem przyjdzie cactus bo przeczytał cośtam i próbuje ratować świat
swoimi zmianami...