Re: [Th-test] Co cups do mnie mówi, tudzież błąd w pakiecie.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 13:54:12 CET

W dniu 16 grudnia 2009 13:19 użytkownik Jan Rękorajski
<baggins w sith.mimuw.edu.pl> napisał:
> [...]

To logicznym jest ze robisz ldd cupsdoprint, potem grepujesz
biblioteki z ktorymi sie linkuje w poszukiwaniu strlcpy. A poza tym
masz system niewspierany przez PLD :P

> A co to ma wspólnego z cupsem?

On nalezy do tych co maja jeszcze oryginalne KDE 3.5 z Th.