Re: [Th-test] Co cups do mnie mówi, tudzież błąd w pakiecie.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 23:10:36 CET

W dniu 16 grudnia 2009 22:04 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia środa, 16 grudnia 2009, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Najwyraźniej muszę. Wyciąłem sobie kawałek z dysku, przegrałem tam aktualną
> moją instalację, wymianiłem kde 3 na 4 i próbowałem odpalić - działa, ale
> po pierwsze, chwila minęła, zanim w ogóle odpalił się kwin (jakoś nie
> chciał na początku), a potem plasma się wykopyrtnęła z komunikatem w
> stylu "stało się, trudno". Ech... No nic, nie muszę mieć najnowszych
> pakietów. Tylko skończy się moje testowanie Th-test.

Niestety pliki i katalogi w .kde i .config z wersji 3 nie są
kompatybilne z wersją 4, więc choćbyś czekał do wersji 5 to będą
problemy.