[Th-test] Co cups do mnie mówi, tudzież błąd w pakiecie.

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 17 Gru 2009, 08:37:23 CET

On Thu, 17 Dec 2009 07:24:31 +0100, Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>
wrote:
[...]
> U mnie przykładowo były kompatybilne i problemy nie zaistniały... Nie
> wiem
> skąd te teorie o niekompatybilności bo w dokumentacji do kde4 chyba
> słowa o
> tym nie ma.

Hm... to ja tylko tak z ciekawości (bo KDE nie używam):

skąd się wzięło wywołanie strlcpy, która to funkcja oficjalnie do
Linuksa nigdy nie weszła (co prawda w jakichś wersjach glibca się
pokazywała ale została wywalona)?

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!