Icedove/Thunderbird 3?

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Pią, 18 Gru 2009, 14:17:40 CET

On Tue, 15 Dec 2009 12:27:47 +0100, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
wrote:

> Nie, nikomu sie nie chce wiec mozesz sie zabrac. Dzieki ze sie
> zglaszasz, pakiet na pewno sie przyda bo juz widzialem ze jest
> zapotrzebowanie na niego. Naprawde super ze go zrobisz.

Ja sie za to wzialem, troche pocommitowalem, jestem na etapie przejscia
%build, ale potem sie wywala na %install (przechodzi kawalek dalej niz
jest
teraz, ale wymaga --enable-static czego pewien nie jestem wiec nie
commituje). Dodatkowo trzeba przejrzec/uaktualnic patche. Niestety, nikt
nie pomaga w tym, wiec nie wiem czy i kiedykolwiek to skoncze.

Pozdrawiam,
paszczus