Icedove/Thunderbird 3?

Lukasz qra w sidzina.homelinux.net
Nie, 20 Gru 2009, 23:59:41 CET

On 20.12.2009 11:22, Lukasz wrote:

> U mnie buduje się ze speca na gcc-4.4.2-5 i nawet działa po
> zaaplikowaniu załączonego patcha.
> Dopasowałem patcha znalezionego tutaj:
> http://code.google.com/p/google-breakpad/issues/detail?id=305
>
> Popatrzę na inne patche :)
> ale żeby to samemu dokończyć to obawiam się, że za cienki jestem.
>
> Łukasz

Dziwnie tak samemu sobie odpowiadać ale po kolei:

patch0 trzeba poprawić branding, przepakowałem ale nie wiem czy dobrze :)
patch1  lib_path.patch to jakaś zaszła zaszłość (2004 rok? firefox?) można wywalić IMO
patch2 i patch3 ok
patch4 jest już nałożony, można wywalić
patch5 ok
patch6 ?? nie wiem co to ma robić ale nie widzę, żadnych problemów ze sprawdzaniem pisowni bez niego
patch7 już nałożony, można wywalić
patch8 przerobiony w załączniku
patch9 znowu jakaś zaszłość, ten kawałek kodu wygląda teraz całkiem inaczej

Łukasz